Blogul vă permite să mențineți o relație strânsă cu actuala comunitate, să promovați serviciile, să consolidați imagina brandului și încrederea clienților
Strategiile de targetare ale publicului țintă
Înțelege în profunzime cine sunt clienții voștri. Monitorizați performanța campaniilor și folosiți feedbackul pentru a ajusta strategiile de targetare .
Înțelegerea preferințelor publicului tău
Fii la curent cu subiectele și trendurile actuale din industrie. Încorporează subiectele în conținutul tău pentru a menține interesul activ al comunității.
Trendurile în materie de stilul bannerelor
Utilizarea imaginilor calitative sporește impactul vizual. Imaginile pot fi direct relevante pentru mesajul transmis sau pot crea atmosfera corespunzătoare.
Postări Carusel – Călătoria Vizuală în Digital
Dacă te-ai întrebat vreodată cum poți să-ți evidențiezi serviciile sau produsele tale într-o singură postare, atunci tipul carusel sunt alegerea ideală !
Planificare eficientă : Calendarul de social media
Prin intermediul calendarului, se poate planifica o varietate de conținut relevant, menținând astfel interesul și activitatea audienței. Obține succesul!
Emoji: Exprimă-ți emoțiile în șiruri de caractere
Emojiurile transcind barierele lingvistice și culturale, devin o limbă în sine. Ele facilitează conexiunile sociale și promovează înțelegerea între oameni.
Reclamă targetată pentru succesul tău maxim
Reclama targetată este o strategie puternică, oferind avantaje companiei. Prin personalizare și relevanță, contribuie la creșterea succesului în marketing.
Publicitatea Contextuală: Rezultate optime
Persoanele care au nevoie de promovare în lumea digitala sunt tot mai interesați de modul în care funcționează astăzi publicitatea contextuală. Eficiență!
Crește vizibilitatea online prin optimizarea SEO
Dacă site-ul tău e bine optimizat pentru motoarele de căutare, vei apărea în topul rezultatelor când oamenii caută ceva legat de afacerea ta. Vizibilitate!
Rolul site-ului web în imaginea unei companii
Site-ul web este cartea de vizită a companiei în lumea online și joacă un rol cheie în formarea și menținerea imaginii . Oglindește valori și principii .
Cum ajută logo-ul la promovarea unui brand pe internet
Un logo bine conceput și utilizat în mod eficient devine un instrument puternic pentru stabilirea și consolidarea poziției brandului în mediul online vast.
Elementele ce trebuie să fie prezente pe landing page
Un landing page bine conceput, informativ motivează clienții să studieze produsele sau serviciile oferite. Va contribui la atragerea potențialilor clienți.
10 cărți care te învăță secretele internetului
Din partea echipei agenției ItMedia, avem plăcerea de a vă recomanda 10 cărți care vă vor ajuta să înțelegeți mai bine modul în care funcționează internetul
Marketingul online vs. Publicitatea tradițională
Marketingului online este capacitatea de a ajunge la publicul global. Marketingul vă permite să ajungeți la miliardele de utilizatori din întreaga lume.
Cum se creează identitatea online a companiei
Identitatea vizuală include alegerea paletei de culori și a elementelor de design care sunt folosite la crearea materialele online, inclusiv pe site-ul web.
Cum lucrează bannerele în promovarea companiei
Bannerele publicitare pot fi configurate, folosind parametri de targetare, datele demografice, interesele, locația pentru a ajunge rapid la publicul țintă.
Culorile și Eficiența Bannerelor pe Online
Portocaliul este asociat cu bucuria, căldura și optimismul. Este folosit pentru a reliefa promoțiile, reducerile și ofertele speciale. Roșul este energie.
7 motive ce susțin importanța marketingul pe internet
Optimizarea site-urilor web pentru motoarele de căutare (SEO), publicitatea targetată pot ajuta compania să iasă în evidență față de concurenților pe piață.
5 motive pentru care aveți nevoie de promovarea SMM
Facebook, Instagram, Twitter și YouTube atrag miliarde de utilizatori din întreaga lume. Aici oamenii împărtășesc informații, caută produse, și servicii.