Publicitatea dinamică pe Facebook + Instagram în Chișinău, Moldova

Publicitatea dinamică pe Facebook și Instagram este un impuls puternic pentru succesul magazinului online. Datorită capacităților sale de automatizare și optimizare, anunțurile dinamice sunt ușor de adaptat pentru volume mari de produse și audiențe largi, ceea ce le face să fie instrumentul perfect pentru magazinele online cu un sortiment divers de produse din orice domeniu! Anunțurile sunt afișate ca reclame pe Facebook și Instagram.

Nu ratați ocazia de a utiliza la maximum bugetul de publicitate!

Ce este inclus în preț?

Configurarea "Catalogului de produse"

Integrăm codul dezvoltat de noi în site-ul dvs., care, pe baza datelor, creează un catalog pentru Facebook și Instagram, cu toate produsele site-ului web.

Catalogul conține următoarele informații: numele produsului, descrierea, imaginea, categoria, cantitatea din stoc, prețul, prețul redus și linkul către produs.

Actualizarea automată a "Catalogului de produse"

Scriptul nostru vă actualizează automat catalogul de produse la fiecare două ore. Dacă modificați orice informație, acest produs va fi actualizat în catalog, ceea ce vă permite să afișați doar cele mai recente informații în anunțurile dumneavoastră.

Dacă indicați pe site că produsul nu mai este în stoc, anunțul va înceta automat să mai afișeze acest produs în anunț, ceea ce vă permite să vă economisiți bugetul.

Funcția "Recomandări de produse"

Cu ajutorul funcției ”Recomandări de produse”, vom ajusta cu precizie targetarea către publicul interesat de produse similare cu ale dumneavoastră.

Acest tip de publicitate vă permite să arătați produse relevante utilizatorilor care nu au vizitat încă site-ul sau aplicația web. Acest lucru se realizează datorită algoritmilor Facebook și Instagram, care analizează interesele utilizatorilor, site-urile și paginile vizitate de aceștia, precum și produsele vizualizate pe alte resurse. Aveți acces la clienți care nu știu încă de site-ul web, dar care sunt cu siguranță interesați de produsele dvs.

Configurarea sistemului de analiză ”Facebook Pixel”

Prin reglarea fină a ”Facebook Pixel” pe site, stabilim evenimente.

Vizualizarea conținutului – atunci când un utilizator explorează articolele din catalogul magazinului. 

Adăugare în coș – atunci când utilizatorul selectează articole pentru a le achiziționa și le adaugă în coș. 

Achiziție – etapa finală, când utilizatorul face achiziția unui articol de pe site.

Configurarea "Remarketing dinamic"

Datorită sistemului de analiză, știm exact ce acțiuni fac vizitatorii pe site și le arătăm doar publicitate relevantă.

Afișarea de produse relevante utilizatorilor care s-au arătat deja interesați de magazinul dvs. sau de produse similare crește de mai multe ori probabilitatea de a face o achiziție.

Clienților potențiali li se arată produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs. pe Facebook și Instagram.

Sunt afișate produse similare din aceeași categorie pe care le-a vizualizat.

Sunt afișate produsele pe care le-a adăugat în coșul său.

Utilizatorului nu i se afișează reclame dacă a făcut o achiziție.

Bugetul de publicitate 460 dolari / vânzări de 111.000 dolari

Studiu de caz Biser.md | Magazin online în Moldova

Perioada 27 februarie 2024 – 27 martie 2024, serviciu de publicitate dinamică pe Facebook și Instagram. Unul dintre cele mai bune cazuri ale noastre, cu un rezultat incredibil.

Buget de publicitate 2.262 dolari / vânzări de 21.071 dolari

Studiu de caz Pernamea.md | Magazin online de produse pentru copii în Moldova

Perioada 1 martie 2024 – 28 martie 2024, serviciul este publicitate dinamică pe Facebook și Instagram. Publicitatea ia în calcul doar vânzările procesate pe site, comenzile prin telefon și clienții atrași în magazinul offline nu sunt luați în calcul în aceste statistici.

Exemple de anunțuri publicitare

Lista generală a lucrărilor.

Publicitatea dinamică pe Facebook + Instagram

279€ prețul standard +10% din bugetul publicitar

Clienții noștri

și mulți alții

Ultimele știri