...

Publicitatea Contextuală: Rezultate optime

Persoanele care au nevoie de promovare în lumea digitală sunt tot mai interesate de modul în care funcționează astăzi publicitatea contextuală.
Principiul este simplu:
Publicitatea contextuală este un proces automatizat în care un mesaj promoțional este asociat cu conținutul digital relevant. Algoritmii care stau la baza publicității contextuale selectează reclamele pe baza cuvintelor cheie și a altor metadate incluse în conținut.

Avantajele acestui tip de promovare includ:

1.Eficiență instantanee.

Anunțul devine vizibil în rândul potențialilor cumpărători din momentul plasării și indetifică imediat clienții noi.

2. Plata pentru rezultat.

Clientul știe exact pentru ce plătește: clicuri, afișări și trafic.

3. Vizibilitatea în fața unei varietăți de clienți.

Țara, orașul, vârsta, sexul, interesele publicului țintă și alți parametri sunt determinați de agentul de publicitate.

4. Accesul la statistici care vă permit să evaluați productivitatea publicității.

Agenția de publicitate ITMEDIA te ajută să devii liderul pieței. Concurenții încearcă să evolueze, așa că este timpul potrivit pentru a le arată cine deține întâietatea.

Detalii despre serviciu Publicitate contextuală