...

Case Marketing Myskin | Vânzări crescute de la 13000 pana la 596000 lei pe lună!

Cazul Myskin | de la 13 000 lei la 596 000 lei pe lună | Un ciclu complet de promovare pe Internet

Promovarea magazinului online de produse cosmetice în Moldova | MySkin

Site: Myskin.md

Costul întreținerii: 5900 lei pe lună + 5% din vânzări

Timp de întreținere: o lună

Rezultat: Vânzările online au crescut de la 13 307 lei pe lună la 596 646 lei pe lună!

Serviciile prestate: Publicitatea contextuală pe Google | Publicitatea pe Facebook | Publicitatea pe Instagram | Promovarea SEO | SMM |

Perioada de înaintea carantinei

Perioada: februarie 2020

Magazinul online are numai 3 luni. Site-ul este folosit în general ca un catalog de produse, vânzările online sunt rare, de obicei oamenii vin în magazinul offline. Bugetul publicitar este minim, e folosită numai publicitatea contextuală, SMM și promovarea SEO.

Bugetul publicitar: 7000 lei pe lună

Cantitatea de comenzi online: 25 pe lună

Costul mediu al comenzilor: 532 lei

Suma comenzilor: 13 307 lei

Общая статистика интернет магазина Myskin за февраль

E introdusă carantina

Magazinele offline sunt închise. Singura posibilitate de a supraviețui e trecerea în online. Lucru nu-i, iar angajații trebuiesc plătiți sau concediați. Înțelegând problema, agenția noastră de publicitate Itmedia a propus o ieșire delicată din situație. Ciclul complet de promovare al magazinului online la doar 5900 lei + 5% din vânzări, garantând obținerea unui profit. Carantină e o perioadă a deciziilor neobișnuite, și clientul a acceptat condițiile noastre.

Timpul de a acționa

Perioada examinată: aprilie 2020

Lucrări executate: Crearea catalogului Facebook cu feed-ul datelor tuturor produselor

Crearea feed-ului datelor Google cu toate produsele.

Crearea unui public al retargentig-ului pentru Google și Facebook

Pregătirea bannerelor publicitare

Lansarea retargeting-ului dinamic pe Rețeaua de Display Google

Lansarea retargeting-ului dinamic pe Facebook și Instagram

Setarea campaniilor publicitare pentru atragerea publicului rece pe Rețeaua de Display Google, Facebook + Instagram

Au fost setate campaniile publicitare de retargeting pe Facebook, Instagram și Google ce vizau publicul: 

1)Care s-au uitat la produs,dar nu l-au cumpărat 

2)Care au adăugat produsul în coș, dar nu l-au cumpărat 

3)Care au început elaborarea comenzii

4).Cumpărătorii în decurs de 30 de zile, cu excepția publicului cumpărătorilor în decurs de 10 zile. În general, a doua cumpărătură are loc peste nu mai puțin de 10 zile din momentul cumpărăturii precedente. 

Rezultatul canalelor Facebook și Instagram

Rezultatul a depășit toate așteptările noastre și ale clienților!

Bugetul publicitar Facebook și Instagram: 1120$

Numărul comenzilor: 529. Suma comenzilor: 18 298$

Bugetul publicitar de 1120$ noi am transformat în 18298$, și asta numai cu Facebook + Instagram.

Rezultatele generale

Bugetul publicitar Facebook și Instagram: 1120$

Bugetul publicitar Google Ads: 997$

Numărul comenzilor: 994, mai mult de jumătate – din Facebook și Instagram 

Suma comenzilor: 596 646 lei

Prețul atragerii unui client: 35 lei

Costul mediu al comenzilor: 600 lei

Din bugetul publicitar de 35 000 lei,noi am gestionat comenzile cu valoarea totală de 596 646 lei

Общая статистика интернет магазина Myskin за апрель

Noi am atras un public nou, am implicat toate canalele fierbinți de trafic, am atras utilizatorii cu publicitatea contextuală, am adus trafic cu bannerele publicitare, am ajuns cumpărătorii din urmă cu retargeting-ul pe Rețeaua de Display Google, Instagram și Facebook. Magazinul online a devenit un canal deplin de vânzări.

Atunci când alte afaceri s-au închis, clientul nostru și-a mărit profitul de 20 de ori!